


XTR branded content - Samsung
Hoe kan een opvouwbaar scherm je dagelijkse werkzaamheden en lifestyle makkelijker maken? Drie experts met kennis over de tech-wereld testen de Galaxy Z Fold3: dé nieuwe smartphone van Samsung.
Door een contentcampagne de opvouwbare telefoon als een innovatie neer te zetten, passend bij de lifestyle en dagelijkse werkzaamheden van de doelgroepen presenteert NRC de Galaxy Z Fold3 aan millenials en de brede doelgroep van Samsung



Drie verschillende experts testen de Galaxy Z Fold3
Hoe kan een opvouwbaar scherm je dagelijkse werkzaamheden en lifestyle makkelijker maken? Drie experts met kennis over de tech-wereld testen de Galaxy Z Fold3: dé nieuwe smartphone van Samsung.



Optimale contentflow
NRC branded content vertaalde de drie verhalen naar de verschillende platforms van NRC. De drie artikelen werden op de partnerpagina van Samsung op nrc.nl gepubliceerd en vertaald naar spreads in NRC Magazine. Door de inzet van banners op nrc.nl en kleine advertentie-uitingen met QR-codes in de papieren krant ontstond een optimale contentflow. Vanuit de verhalen werd gelinkt naar de landingspagina van Samsung.



Resultaten
Samsung wordt door de lezers geassocieerd met innovatie en kwaliteit. Zij vinden dat Samsung door het introduceren van de ‘foldable’ bijdraagt aan productiviteit.